כ- 02 אלף פניות למוקד העירוני 601 בעיריית רחובות בששת החודשים הראשונים של שנת 5002
נתונים על היקפי פעילות המוקד העירוני לששת החודשים הראשונים של השנה, פורסמו השבוע. מנתונים אלו עולה כי למוקד העירוני הגיעו 20591 פניות בחצי השנה הראשונה. התפלגות הפניות מעלה כי 0307 פניות הגיעו לאגף שפ"ע (שיפור פני העיר), 3,614 פניות לאגף תחזוקה, 1462 פניות לאגף תשתיות, 7351 פניות לרשות הפיקוח ו- 3431 פניות לאגף התנועה.
רוב הפניות נרשמו מאזור כפר גבירול (כ- 2304 פניות), מרכז העיר מערב (כ- 1532 פניות), שעריים מערב (כ- 9081 פניות), שיכון סלע (כ- 8331 פניות), ק. משה (כ- 9401 פניות), אושיות (כ- 8101 פניות), רחוב הרצל ( כ- 349 פניות), גני סביון (כ- 407 פניות), מרמורק ( כ- 776 פניות), כביש עוקף מזרחי (כ- 536 פניות) ונוה יהודה ( כ- 005 פניות).
מספר התלונות הרב ביותר הנו 6325 פניות, המהוות 62 אחוז מכלל הפניות למוקד, נרשמו בתחום איכות הסביבה בנושאי פינוי גזם, פגרים, עגלות, הדברות, נקיון רחובות, טיאוט ואיסוף פחים ו- 1281 פניות המהוות 9 אחוז מכלל הפניות למוקד העירוני 106, היו בתחום תשתיות בנושאי פיצוצי מים, אינסטלציה ובורות,
מסקר שביעות רצון שהמוקד העירוני מבצע בקרב התושבים שפנו למוקד, עולה כי 48 אחוז הביעו שביעות רצון מתפקוד המוקד ומפתרון בעייתם. נתון זה מעיד על שיפור ניכר בביצוע הטיפול בפניות ועל האמון שנותנים התושבים בפעילות המוקד.
נתונים אלה הוצגו כסיכום חצי שנתי, במגמה לייעל את השרות, תוך דגש על אמינות ואדיבות, כאשר יעד המוקד לששת החודשים הבאים של שנת 5002, הוא סיום פיילוט של אמנת השרות לכל מחלקות העיריה, מתוך מגמה לצאת עם אמנת השרות לתושב, בהקדם, דבר שיגרום לשיפור מהותי בשרות לתושבים.
ככל שהתושבים יתלוננו יותר בפני המוקד העירוני, כך נוכל לספק שירות טוב יותר ? אנו קוראים לתושבים להמשיך ולפנות בכל מטרד ומצוקה למוקד העירוני 601.
לפרטים נוספים: רויטל קורן ? לשכת הדובר.
עודעת עיריית רחובות-50/8/1
0: פירוש
הוסף רשומת תגובה
<< Home