רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

29.9.05

בית הספר "יבניאלי" ברחובות זכה בפרס החינוך הארצי

השבוע זכה בית הספר "יבניאלי" בפרס היוקרתי, על תהליכים משמעותיים שעבר בית הספר. הפרס יינתן בבית הנשיא בירושלים

פרופ' יעקב כץ, יו"ר המזכירות הפדגוגית, כתב במכתבו למנהלת בית הספר "יבניאלי", ויקי עזיאל: "אני שמח לבשר לך כי משרד החינוך התרבות והספורט החליט, על יסוד המלצות שהוגשו בפני, להעניק לך ולצוות המוסד את פרס החינוך ותעודת ההערכה לשנת הלימודים תשס"ה".

זכייה זו באה בעקבות ביקורים רבים של בכירים ממשרד החינוך והאקדמיה בבית הספר בשנת הלימודים תשס"ה, אשר מצאו את בית הספר ראוי לפרס חינוך יוקרתי זה.

הנימוקים לזכייה בפרס הן בניית תוכניות ייחודיות בתחום תקשורת המוניים ותקשורת בין-אישית, מוכנות עצמית בהוראה ובלמידה, כמקדמת את הישגי התלמידים ואקלים בית ספרי המכבד רב תרבותיות.

ויקי עזיאל: "הפרס מגיע בראש ובראשונה לילדים הנפלאים של בית הספר. את הנתיב שהוביל אותנו אליו, סלל הצוות המקצועי, המסור והמיומן שלנו, בשיתוף המפקחת על בתי הספר היסודיים, חנה בן ארי, כשהקהילה והרשות המקומית צועדות אתנו יד ביד, תוך כדי אמון מלא בדרכנו".

צוות המורות: "הפרס מהווה שיא בעשייה שלנו אך גם מסמן תחנה בדרך לעבר שיאים לימודיים וערכיים נוספים".

לפרטים נוספים: רויטל קורן ? לשכת הדובר.

עודעת עיריית רחובות-50/9/72
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _