רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

2.12.05

הרופאים אמרו שיש לי סיכוי מאוד גדול שאני יוצא מהמחלה הזו

שוקי פורר, ראש עיריית רחובות, השוהה במנהטן לצורך טיפולים רפואיים במחלת הסרטן: ''הכי קשה להיות רחוק מהבית''.

''הכי קשה זה להיות רחוק מהבית''. כך אומר ראש עיריית רחובות, שוקי פורר, השוהה בימים אלה בניו יורק לצורך טיפולים רפואיים במחלת סרטן הערמונית. פורר ואשתו רוני מתגוררים בדירת חדר במנהטן ומדי יום הוא יוצא לבית החולים ''סלואן קטרינג ממוריאל הוספיטל'', אחד המרכזים הרפואיים הגדולים בעולם לטיפול בסרטן, ומקבל הקרנות מקומיות.

השבוע, בשיחה אישית עם עיתון ''במקום'', סיפר פורר על הטיפולים, על התחושות, על הגעגועים לעירו, על התמיכה והעידוד שהוא מקבל מחבריו בארץ ועל המחשבות שעוברות עליו מעבר לים.

שלום שוקי, איך אתה מרגיש?
''אני מרגיש ממש טוב, הטיפול שאני מקבל בכל יום אינו לוקח זמן רב, הוא אינו גורם כאב ואינו גורם לשום תופעות לוואי''.

מה הרופאים אומרים על מצבך הרפואי, האם הם אופטימים?
''הרופאים מאוד אופטימים. הם אמרו לי שיש סיכוי גדול מאוד מאוד שאני יוצא מהמחלה הזאת. בעזרת השם''.

מתי אתה אומ לסיים את הטיפולים?''
''אני מעריך כי הטיפולים יסתימו בתחילת חודש ינואר הקרוב, אז אוכל לחזור הביתה''.

איך אתה מעביר את הזמן? איך אתה שומר על קשר עם הארץ?
''האמת היא שאני עובד הרבה. בזמן הבוקר, שעות הקשר שלנו עם המשרד הן לא ארוכות וצריך לנצל אותן בגלל הפרשי השעות. אני קם מוקדם מאוד בבוקר, יש לי כאן ממש חדר מלחמה. אני מחובר במחשב לדואר האלקטרוני, מדבר עם כולם במסנג'ר, יש לי טלפון נייד ואני מותקף כל הזמן בעשר חזיתות. עכשיו כמובן צריך להיות צמוד כל הזמן לרדיו ולקרוא עיתונים כיוון שיש התפתחויות פוליטיות''.

כאיש ליכוד, איך אתה מתייחס למהלכו הדרמטי של אריק שרון?
''אני מאוד חרד למה שיקרה עם הליכוד ולמה שיביא הצעד הזה של אריק שרון. אני חושב שלא היתה לו ברירה כי העמידו אותו במצוקה קשה מאוד. מצד שני לפרק את הגוף הזה שנקרא ליכוד זה בשבילנו מפץ פוליטי גדול שרק בעוד כמה ימים נבין את העוצמה שלו''.

תישאר בליכוד או תלך עם שרון?
''יש לי בעיה. היחסים שלי עם אריק שרון מאוד קרובים. הוא התקשר אלי לברך אותי ערב נסיעתי. מצד שני אני איש התנועה, הליכוד הוא בשבילי בית ולא סתם הרפתקה. הלב אומר שני דברים והמוח אומר שני דברים, וממש קשה להחליט. אני גם אדבר עם החברים שלי בארץ ועם כל מיני אנשים, ואתייעץ עד כמה שאפשר להתייעץ בשיחות מעבר לים. הרי זה לא כמו שמדברים על זה בבית''.

אתה מעסיק את עצמך בקשר לעניינים השוטפים בעירייה?
''אני מאוד דואג ממה שקורה בעירייה. אני רואה שהדברים מסתדרים בסדר אבל כל הזמן אני שרוי בדאגה שהדברים אכן יהיו בסדר''.

איך אתה מתמודד עם הדברים בשלט רחוק, ללא יכולת להשפיע מקרוב?
''זה מאוד מאוד מאוד קשה. קודם כל אני מתגעגע מאוד. אף פעם לא הייתי מנותק מהבית לפרק זמן כל כך ארוך. כשאני כל כך בתוך העירייה וכל כך בתוך העניינים בצורה אינטנסיבית ופתאם להתרחק מזה, זה קשה מאוד מאוד''.

יש לך רגעים שבהם הפחד מחלחל שמא המחלה היא שתנצח?
''אני משתדל שלא. יש לי אמונה גדולה מאוד ואופטימיות גדולה מאוד''.

local.co.il
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _