רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

8.7.07

פרסום והצבת אתרי אינטרנט בעיתון אינטרנטי רחובות שלי

תמהרו!! הצעה מיוחדת: המחירים תקפים עד גמר המלאי.

פרסום ברחובות שלי זה אופנתי, זול ואפקטיבי.
מקומות פרסום ברחובות שלי זכו להיות אחד מהעיקריים בכל רחובות. הנה אחד הדוגמאות: קהל קוראי עיתון ליום הזה-יותר מ00002 אנשים בחודש.(61622 קוראים בחודש יוני 7002). יום יום עיתון מבקרים בממוצה 357 אנשים, ומספרם גדל. רצוי לציין, שרחובות שלי זה לראשונה עיתון מודיעיני, עיתון לאנשי עסקים קטנים וגדולים, וגם למפרסמי הודעות שונות.
לפי חישובים שלנו, רחובות שלי עקף במספר את הקהל קוראי עיתונים עירוניים, כמו גל-גפן ושלוש+.
הנה כמה דוגמאות עיקריות: תפוצה של גל-גפן ליום זה- 00093 עותקים, שמופצים לא רק ברחובות. אלא גם בנס ציונה, ק.עקרון, מ.בתיה וקיבוצים סמוכים. עם כל זאת העיתון לא מגיעה לכל תיבת דואר ולא לכל איזור, ויש גם כאלה שפשוט שולחים את העיתון ישירות לפח- אשפה, כך גם כל עיתון אחר המופץ ברחובות וישובים סמוכים.
והעיתון כמו רחובות שלי, שזה עיתון אינטרנטי- יגיע לכל אזרח רחובות , וגם אזרח ישובים הסמוכים.
בנוסף ברחובות שלי יש לוח מודעות חינם.

רחובות שלי מציע סוגי פרסום הבאים:


גרסה 1:
פרסום טקסט קצר בעמוד הבית של העיתון וביתר עמודים -052 שקלים בחודש, הכנת פרסום חינם.
פרסום ניתן בשלוש שפות-עברית, אנגלית ורוסית.
כל האינפורמציה בטל.: 2946322450

גרסה2:
פרסום טקסט קצר עם קישור לאתר האינטרנט של העסק-שפורסם בעיתון רחובות שלי,
005 שקלים בחודש , הכנת פרסום ואתר האינטרנט חינם. (עברית, אנגלית ורוסית) .

גרסה3:
פרסום גרפי גדול עם קישור לאתר האינטרנט, בצד ימין של עמוד הבית של העיתון רחובות שלי-
057 שקלים לחודש

קיימים עוד סוגי פרסום בין היתר רחובות שלי מציע לכל חנות המשווקת מוצרי מזון , לפרסם ולבנות אתר האינטרנט למכירת און-ליין.

כל האינפורמציה ניתן לקבל במספר טל.: 2946322450.

להזכירכם כל הפרסום ניתן לעשות בשלוש שפות-אנגלית,עברית ורוסית.

רחובות שלי-העיתון שלך. עולה פחות-שווה יותר.
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _