רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

8.4.08

ברחובות שלנו יש קסם מיוחד

החתונה המשפחתית שהחזירה את כנרת רוזנבלום לביקור מולדת היתה רק סיבה אחת לפרפרים בבטן. את שאר ההתרגשות גרמו הרחובות של תל אביב

כנרת רוזנבלום פורסם:

הסבתא הבולגרייה, שתמיד דואגת שנתלבש חם, היתה עוד תחת הרושם של השרב הגדול שייבש את ישראל, כשהציעה לי בזמן האריזה להתמקד בקצרצר ודקיק. מזל שהיה לי קשה להיפרד מהמעיל והמגפיים החדשים שלי, כי את פניי בארץ קיבל ריח של חמסין, שמש אביבית צהובה וקרירות סתווית נעימה.

אין דרך יותר טובה לאהוב את המקום הזה כמו בביקור קצר של מפגשים עם משפחה וחברים וטיולים רגליים לאינספור.

מהמשפחה שלי ביקשתי קודם כל כמה חיבוקים ארוכים וחזקים, המון למען האמת, ואז להוריד אותי ליד הדירה שבה גרתי. משם רציתי להתחיל, מהבית. הייתי אפופת עייפות מלילה של טיסה, לחוצה בין שני רבנים, אבל גם שיכורה מיום השישי הזה שהזדמן לי בתל אביב.

העיר קיבלה אותי ברעשי קידוח, צפירות וצפצופים של משאיות ברוורס, ובהמוני אדם בבגדים צבעוניים, לא ממושמעים לקודים של איפוק מונוכרומטי, שאברי הגוף הלבנים-בינתיים שלהם מתפרצים בלי בושה ובלי חשבון.

ההגעה לבסיס האם
הלכתי והלכתי והלכתי, ברחובות האלה, שהם לא מפוארים כמו הרחובות הפריזאיים, לא מתוכננים למופת ורועשים הרבה יותר, אבל כמה כיף לפגוש, כל כמה מטרים, הורים של ילדים מהגן הקודם, חברים לשכונה ואת כל המקומות שאהבתי.

שום דבר לא השתנה כאן. כלום. מכמה בתים הוסרו הפיגומים ועכשיו הם עומדים במלוא הדרם המשומר ותינוקות קטנים שהכרתי נעשו פתאום ילדים. אבל חוץ מזה, הכל היה אותו דבר, מחכה לי שאעגון בלי קושי, בלי שום אי התאמה, בבסיס האם...

ynet.co.il
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _