בתי הספר "קציר" ו"דה-שליט" ברחובות יתחרו בשבוע הבא בתחרות יזמים צעירים מחוז השפלה
ביום רביעי, 50/6/8, תתקיים תחרות יזמים צעירים מחוז השפלה בראשון לציון, בה יתחרו שני בתי ספר מרחובות, אשר יציגו מוצרים ייחודיים אותם פיתחו
מדובר בתחרות מחוזית, שמטרתה לפתוח בפני התלמידים אשנב ליזמות ולעולם העסקים. בתחרות זו יתחרו שני בתי הספר מרחובות מול בתי הספר מיבנה, רעות, לוד, ראשון לציון, נס ציונה וגדרה.
בחטיבת הביניים "דה-שליט" ב', תלמידי שכבת כיתות ט' הקימו חברה בשם ADT. החברה פיתחה מוצר שהינו ערכת ארבעה תבלינים שהותאמו מראש לסוגי מאכלים שונים, בכמויות המספיקות לבית ומחוצה לו. ישנן מספר ערכות של רביעיות תבלין המתאימות לטיבול מאכלים כגון ? בשר, דגים וסלט. המוצר משמש תחליף לסחיבת אריזות תבלינים שלמות לשטח הפתוח ומהווה כלי קומפקטי ונוח השומר על טריות התבלינים ומותאם במינון נכון לשימוש חד /דו פעמי .
התלמידים התנסו במשך השנה בתהליכי עבודה מגוונים כגון - גיוס כספים, פתיחת חשבונות בנק, ניהול דוחות כספיים, הנפקת מניות לחברה ופיתוח אב טיפוס למוצר שנבחר. ב50/5/91 הציגו הקבוצות את אב הטיפוס בתחרות הגמר בראשון לציון, ערכו מכירות ונשאלו על ידי השופטים על המוצר ודרך בחירתו והפקתו. את החברה מלווים מדריכים עסקיים מטעם קומברס נעם יסעור ואינס אברמוביץ מטעם בל"ל דנה ציוני והמנחה הפדגוגית ציפי חיימוביץ.
בחטיבת הביניים "דה-שליט" ב', תלמידי שכבת כיתות ט' הצטרפו לראשונה, בשנת הלימודים הנוכחית, לפרויקט זה. במסגרת הפרויקט, התלמידים ייסדו חברה, פתחו חשבון בנק, רכשו מניות של החברה, ובחרו בעלי תפקידים לחברה. התלמידים ערכו מבצעי מכירות, מתן שירותי סיוע, וביצוע משימות שונות, שמטרתם העיקרית היתה "גיוס הון" לחברה. ערך המניה שהוכפל בתקופה של כחצי שנה, מצביע על הצלחתם. מעבר לצד המעשי, זכו משתתפי הפרויקט, בהעשרה תיאורטית אשר כללה מפגשים שבועיים עם מנחה עסקי, הרצאות מומחים בשיווק, מכירות, תקשורת, יחסי ציבור, רישום פטנטים, וניהול כספים. התלמידים ניהלו אחת לשבוע ישיבות באופן עצמאי. תלמידי החטיבה המשתתפים בפרויקט, יציגו בתחרות הגמר, את המוצר אותו פיתחו. מדובר במכשיר חדשני, קומפקטי וזול, שיסייע לחשמלאים ולבעלי מקצוע נוספים, לחתוך בקלות סלילי "איזולירבנד". בפרוייקט זה לווה על ידי דני משרקי, מנחה פדגוגי וליזט קרסוצקי, מנהלת חטיבה א'.
בחטיבות א' ו- ב' "קציר", תלמידי כיתה ט' הקימו חברה בשם "זום-אפ" אשר מפתחת ומשווקת, מוצר בשם: "lleCסל", המאפשר לנהג ברכב להשתמש במוצר כתחליף זול לדיבורית, וכן כאמצעי לקידום מכירות. לרוב הפלאפונים כיום בשוק ישנה אופציה לדיבור באמצעות רמקול מובנה ו\או אוזניות, כאשר המוצר בא לנצל יתרון זה.
במקום לקנות דיבורית לרכב - אפשר לקנות את הlleCסל, מוצר איכותי ושמיש, המתחבר לכל מקום אפשרי ברכב בעזרת מדבקה דו צדדית איכותית. החברה מכרה 002 מוצריםומצפה לגידול רב במכירות עקב התעניינות החברות הגדולות במשק.
עודעת עיריית רחובות-50/5/13
0: פירוש
הוסף רשומת תגובה
<< Home