רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

11.9.07

רחובות: ילדים מבית הספר "הדרים" התארחו בבית הנשיא

בשבוע שעבר התארחו בבית הנשיא עשרה ילדים העולים לכיתה א', מבית הספר "הדרים" בשכונת קרית משה. אבאי זאודה, יו"ר ועד השכונה וחבר הנהלת העיר, חזר גאה: "נשיא המדינה שאל האם אנחנו מרחובות וכאשר השבנו בחיוב אמר לנו: 'אתם גדולים'"

בשבוע שעבר התקיימה קבלת פנים חגיגית, בה נשיא המדינה, שמעון פרס ושרת החינוך פרופ' יולי תמיר, פגשו 051 ילדים העולים לכיתה א'. את המשלחת ארגנו זוהר בלום, מחזיקת תיק החינוך ואבאי זאודה, וכך, הגיעו לעיר הבירה ילדי בית הספר הדרים: טקלה מורן, בשה סתיו, אדרי בת אל, נועם סולימני, שלום רטה, תומר נחמני, אשר סנבטו, יואב אספאו, נוי סמיה, מורל שעשע.

טקלה, בירכה את הנשיא ואת שרת החינוך לשנה החדשה. נשיא המדינה שאל את הילדים שאלות, ביניהן, תהה מה ירצו להיות שיגדלו והאם היו רוצים להיות נשיא המדינה. לשאלה זו נענה פרס בשלילה.

ילדי בית הספר העניקו לנשיא פסל "יונת שלום", פרי ידם, אשר זכה להתלהבות רבה בקרב הנוכחים וצלמי התקשורת, ובנוסף העניקו הילדים לנשיא מזוזה עבודת ידם.

מבית הספר "הדרים" נמסר כי הם מאד גאים בילדים וכי זוהי התחלה נהדרת לשנה החדשה. בתום האירוע חולקו לילדים כובעים עם סמל המדינה, ובסיומו התקשרה שרת החינוך, פרופ' יולי תמיר, לזהר בלום, והודתה לו על הביקור המרגש.

לפרטים נוספים: לשכת הדוברות.

www.rehovot.muni.il
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _