רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

8.2.08

סיכום שנת 2007 במוקד העירוני ברחובות: 89% עמידה בזמני התקן שנקבעו באמנת השרות


מנכ"ל העיריה, עו"ד תמיר פינשטיין: "כמות הפניות מעידה על הצבעת אמון במוקד. התושבים יודעים שיש עם מי לדבר והפניות מטופלות"

מנהל אגף ביטחון, בטיחות ומוקד עירוני, חיים מוסקונה, הציג ביום חמישי האחרון את סיכום פעילות המוקד העיר, 106, לשנת 2007 בפני עובדי עיריית רחובות, כאשר הוא סיכם בסיפוק רב כי במרבית אגפי העיריה חל שיפור בעמידה בזמני התקן לעומת הביצוע שנערך במסגרת הפיילוט לקראת השקת אמנת השרות. בראש המחלקות עמדה מחלקת המים עם ציון של 99 בעמידה ביעדים שהגדיר המוקד העירוני. עוד עלה מנתוני המוקד כי בשנת 2007 התקבלו כ- 61 אלף פניות ונערכו כ- 245 אלף שיחות! פינשטיין הסביר השבוע כי: "העובדה שבשנת 2002 פנו כ- 27 אלף תושבים וחלה עלייה של כמאה אחוז בפניות עד היום מקורה באמון שמביע התושב במוקד. אם תושב יודע שהוא יפנה אבל פנייתו לא תטופל, הוא לא יטרח להתאמץ. לעומת זאת, אם יש לתושב ניסיון קודם טוב עם המוקד והוא רואה שפניותיו מטופלות ביעילות ובזמן סביר, אז כשתהיה לו שוב בעיה, הוא לא יהסס להתקשר למוקד בשנית". עוד הסביר פינשטיין כי מידי שבוע נערכות ישיבות מוקד מיוחדות למעקב אחר טיפול בפניות תושבים וכן נערכים סקרי שביעות רצון בקרב הפונים, על מנת לוודא שהפנייה טופלה לשביעות רצונם: "הסקרים משמשים כמשוב בונה לעיריה ונותנים לנו אינדיקציה גם על תחושת התושב. פתרון הבעיה הוא חשוב, אך רמת השרות חשובה לא פחות", אמר פינשטיין. בשנת 2007 בוצעו למעלה מ- 3000 סקרי שביעות רצון בקרב התושבים, כאשר ממוצע הציונים שניתנו על טיפול בפניות עמד על 88.

עוד עלה מסיכום נתוני המוקד שערך מנהל המוקד, אלי ז'אן, כי בשנת 2007 היו כ- 4400 פניות באמצעות לחצני המצוקה של מוסדות החינוך, מתוכם כ- 2000 פניות בקרה ופיקוח כ- 2000 בעקבות פציעות. שאר הפניות נגעו לקריאות למשטרת ישראל , חפצים חשודים ומקרי אלימות. בין אגפי העיריה מספר הפניות הרב ביותר נגע לניקיון ואיכות הסביבה, כ- 17 אלף פניות ואחריו בנושאי תחזוקה, כ- 12 אלף פניות. המוקד העירוני בחן את הפניות גם לפי פרמטרים של נושא, כאשר לכל נושא היו למעלה מ- 300 פניות.

מהנתונים עולה כי הנושא הנפוץ ביותר לפתיחת פנייה הינו פינוי אשפה והחזרת עגלות ואילו הפניות המעטות ביותר היו בנושאי גנים ציבוריים, זאת ככל הנראה לאור מהפכת הגנים הציבוריים שעברה העיר. המוקד העירוני ערך חתכים של פניות גם לפי אזורים בעיר, מהם עולה שמרבים הפניות התקבלו ממרכז העיר.

ראש העיר, שוקי פורר, סיכם כי: "נתונים אלו מעידים על שיפור רמת השרות לתושב ואכן בסקר האחרון שערכנו עלה כי חלה עליה של 68% בשביעות הרצון של התושבים משירותי העיריה. אחד הדברים שחשובים לנו מאוד הוא שיפור מתמיד של ניקיון העיר ואני גאה על כך שחלה עלייה משמעותית באחוזי העמידה בזמני התקן בטיפול בפניות בנושא ניקיון, אשר עמדו בשנה החולפת על 84%".

לפרטים נוספים: לשכת הדוברות

www.rehovot.muni.il
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _