רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

13.4.08

הנדון : השתלחות והסתה כנגד שר התחבורה

ב"ה ח' בניסן 13.4.2008

לכב'
תשס"ח מר מ. מזוז
היועץ המשפטי לממשלה
משרד המשפטים
ירושלים.

מכובדי

רצ"ב מכתבי מהיום למנהל היחידה לחיוב אישי , משרד הפנים, מר ע. צ'פניק, בעניין דרישה לחיובו האישי של ראש עיריית רחובות, עו"ד י. פורר, בגין פרסום מודעת בחירות אישית על חשבון העירייה.

בחודש ספטמבר 2007 הגיש ח"מ ש. קהלני, "הצעה לסדר היום" למועצת העירייה על מנת שזו תורה לראש העירייה, עו"ד י. פורר, "להפסיק ולהשמיע דברי הסתה נגד נבחרי הציבור וחברי מועצת העיר".

ראש העירייה הודיע לו באמצעות עו"ד אשר אפריאט {שותפו לשעבר}, כדלקמן:

"היה ותוך 3 ימים לא תוצא התנצלות מטעמך, כולל לקיחת דברי הבלע שלך בחזרה, תוגש נגדך תביעה אישית בגין הוצאת דיבה ולשון הרע על סך של 500.000 שקלים , לכל הפחות".

מניסיוני, בגין תביעת דיבה שהגיש נגדי ראש העירייה, עו"ד שוקי פורר, וכב' בית המשפט בראש"לצ דחה אותו {את עו"ד י. פורר} מכל וכל – יעצתי לראש העירייה, שלא למצות ולנסות את אזהרתו, ומוטב לעו"ד שוקי פורר, לא להלך אימים על חברי מועצה, שאינם ידועים כגדולי הפחדנים ברחובות.

אני שמח לציין, שייתכן, וראש העירייה, עו"ד י. פורר, מניסיונו ה"מוצלח" עמי, הסיק את המסקנה ההגיונית ולא הגיש תביעת דיבה נוספת נגד חבר מועצה העושה מלאכתו בהתאם להבנתו.

קינאתי בח"מ ש. קהלני שהאיום בהגשת תביעת דיבה נגדו בשקלים היה גבוה מסכום התביעה נגדי, אך התנחמתי בעובדה שנגדי הוגשה בפועל תביעת דיבה, דבר שנמנע מח"מ קהלני.

ראש העירייה, עו"ד י. פורר, כתוצאה משני ניסיונותיו האישיים הכושלים בהגשת תביעת דיבה ובהפרחת איומים בתחום זה, הסיק מסקנה חמורה ומרחיקת לכת יותר. לא עוד תביעות אישיות אלא הגשת תביעת דיבה ולשון הרע מטעם העירייה.

ואכן, לפני כחודש ימים הוגשה תביעת דיבה ולשון הרע, בשם עיריית רחובות, נגד עיתון מקומי – שלוש פלוס, ועורכו מר אילן אפרתי. כמובן, שנמתין לפסיקת כב' בית המשפט.

ראש העירייה, עו"ד י. פורר, רגיש מאד וחרד ביותר לתדמיתו הציבורית והמוסרית. אך, מה שהוא אוסר על ברי הפלוגתה שלו, הוא מתיר לעצמו לנהוג כלפי זולתו.

פרסום המודעה שעניינה, לדעתי, הוא ספין מובהק של תעמולת בחירות אישיות ופוליטיות לקראת הבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, חורג הפעם מתחום הבלעדי של הוצאת שם רע והוצאת דיבה.

דומה, שפרט למגמתיות האישית, האינטרסנטית, והפוליטית המובהקת בפרסום מודעה זו – הרי נודף הימנה לא רק ריח ברור של לשון הרע אלא עולה ממנה, לדעתי, בברור, לכאורה, האלמנט של הסתה בשר התחבורה, על רקע של דיני נפשות – "מופז, חיי אדם הם לא משחק ! ".

אבקשך לבדוק כלום נעברה בנידון עברה על החוק .

אבקש להעיר ולהבהיר – אינני איש של מפלגת "קדימה", אינני נמנה על חוג ידידיו של מר שאול מופז היות ולא שרתתי תחת פיקודו הצבאי ואף לא היה לי קשר כל שהוא עמו בתחום האזרחי.

זאת ועוד , אני קורא בזאת לכב' שר התחבורה, מר שאול מופז – אנא – עשה כל אשר ביכלתו על מנת לקדם, ככל הניתן, את ביצוע המחלף בצומת הרחובות גד פינשטיין והרכבת – ובהקדם !

בכבוד רב

חנניה וינברגר

תוויות: ,

_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _