רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

22.2.08

סיכום ביקור המשנה רמון בבית קדימה רחובות

[יאללה-קדימה]
הרצל טובלי מציין כי הוא שמח לארח את חיים רמון בסניף קדימה רחובות. רמון היה האיש שהגה יחד עם שרון את הקמת קדימה. הוא בעל ניסיון. מקבל מאיתנו תמיכה מלאה כמנהיג. קדימה קמה כדי לשרת את הציבור. נמצאים כאן ראש עיר לשעבר יחזקאל הרמלך וצבי פרליס שהיה מועמד לראשות העיר. מברך את ראש הממשלה שהוכיח את עצמו בממשלה. אנחנו נמצאים כעת בתקופה של מפקד ועושים כאן עבודה רצינית. אני חושב שצריך לפקוד כמה שיותר אנשים למפלגה וזה המשימה של כולנו. עמרם אולמרט מציין כי קדימה תימדד באחדות ובביחד. אני מבטא דעה של הרבה חברים האחדות חשובה מאוד. אני מברך את חיים רמון. רינה מנצור נציגת הנשים מציינת כי: בבחירות נובמבר 2008 אני מתמודדת למועצת העיר. אני רוצה להשתלב במערך העירוני ורוצה להרחיב את מעגל הנשים במפלגה. כחברה בפורום נשים בעיריית רחובות אני מאמינה בפיתוח ושגשוג המפלגה כדי למנף את העיר בגדול. יעקב לירון עוזר מנהל המטה: הסניף הופך אט אט לבית, בפנים בתוך הסניף, הסניף משמש כעלייה לרגל להרבה תושבים אנחנו משתדלים לפתור בעיות. נעשות כאן פעילות חשובה לצעירים משה אסקטלן עושה זאת בצורה יפה ומגייס צעירים רבים לסניף. עד ל- 16 למרץ נסגרת ההרשמה להתפקדות לפריימריס. אהוד ויצמן יו"ר סניף קדימה יבנה: אני שמח לראות כאן את חיים רמון, בשבילי זה חזון אחרית הימים. בשם קדימה יבנה אני מברך את הרצל טובלי ראש המרחב כאן עם הרבה הצלחה בהמשך. ביבנה אנחנו מקדמים את המפלגה עם הרבה פעילות. אני מאמין במפלגה ומאמין בדרך שלה. חיים רמון המשנה לראש הממשלה: אני מתרגש מהחוויה להיות נוכח בבית קדימה. יש כאן אנשים שנמצאים כאן מקצוות שונים. באנו למפלגות על פי ההיסטוריה שלהם, שנים חשבתי שזה בא ממאובנות. במפלגה פוליטית המציאות משתנה וחבל שזה קורה בכל תחום חוץ מהמערכת הפוליטית. עד שלא קמה קדימה אף גורם לא הצליח לשנות את המפה הפוליטית העימותים היו שייכים לעבר. בענייני אלטלנה וארלוזרוב בכנסת הוויכוחים היו לוהטים ולא רלוונטיים. אני רואה בשנים האחרונות את החוויה הזאת של אנשים מהליכוד ומהעבודה שמצטרפים אלינו, יש גם הרבה מאוד אנשים שקדימה אפשרה להם להגיע לכנסת לממשלה. אנשים באו מחוץ למערכת הפוליטית גם כאן ברחובות, אנשים כאן יוצרים מערכת פוליטית חדשה. המלחמה פרצה חודשיים שלושה אחרי שניכנס לתפקידו אולמרט. זה לא פשוט תוך תקופה קצרה להתמודד עם זה. בעקבות המלחמה ספגנו מכה קשה במפלגה. העבודה והליכוד מנסים להציג סימני שאלה על קיומה של קדימה. חיוני למדינת ישראל מפלגת מרכז מתונה מכיוון שרוב הציבור לא נמצא בקצוות. בעבודה ובליכוד לצערי הרב הקיצוניים שולטים. רוב הציבור לא רוצה קפיטליזם של נתניהו ולא סוציאליזם של פרץ אלא מפלגה שתדאג באמת לחלש ליברלית דמוקרטית. אחת הבעיות היא המלחמה שמכסה מבחינת דעת הקהל על הדברים הטובים שאנחנו עושים בממשלה. אני השר הכי ותיק השני אחרי אולמרט. הייתי בכל כך הרבה ממשלות ואני רואה את התפקוד המעולה של הממשלה הזאת. עבדתי עם כולם פרס ברק ונתניהו ואני יכול להגיד שראש הממשלה הנוכחי הוא מצוין גם לאלה שרוצים לרשת אותו מבחוץ. הורדנו את האבטלה בעשירית בכל חודש מאז הבחירות האבטלה היא מתחת ל- 7 אחוז דבר שלא זוכה להבלטה, אין 12 אחוז אבטלה כמו פעם. ממשיכים בצמיחה. ב- 15 השנים האחרונות יש תוספות לחינוך רווחה וביטחון. נגיד בנק ישראל סטנלי פישר אמר את הדברים הללו. לגבי ילדים בסיכון אישרנו לפני שבועיים תקציב, אישרנו תוכנית חומש לעדה האתיופית 900 מיליון שקל, ברחובות יש את אחת השכונות הבעייתיות בארץ. שיפרנו גם את המערכת הצבאית. מדובר על אחת הממשלות הטובות ביותר שכיהנתי בה. רק ממשלת רבין עשתה דברים טובים כאלו. נכון שעוסקים במלחמה מבחינתנו היא אירוע קשה בעייתי, אבל גם במלחמה היו הישגים, אנחנו מפיקים לקחים. אז מישהו שהיה ראש ממשלה נתניהו אומר לנו טוב, הייתי כישלון ועכשיו השתניתי, למה שנאמין לו הוא היה בפועל כישלון גדול. אולמרט ספג את הכישלונות של השנים שקדמו למלחמה וכך כתוב בועדת וינוגרד. בעניין הבחירות: חוסר היציבות הזה של כל שנתיים בחירות וכאשר בכל שנה מתחלפים שרים אי אפשר לעשות כלום הוא בעורכינו. בעשר שנים יש לך עשרה שרים, למשל משרד התיירות כל שנה שר, אין תכנון לטווח ארוך. גם בבריאות וברווחה וגם בתחבורה ובתשתיות, גם במשפטים. זה לא סביר. כל שנה בחירות, זה מביא נזק עצום. ראש ממשלה צריך לקבל 4 שנים כהונה לפי חוק. בליכוד רוצים בחירות עכשיו, גם אצל ביבי הביעו אי אמון בזמנו אמרו נעשה בחירות, אין להם סבלנות לשבת באופוזיציה. אני בעד חוק שכל 4 שנים יהיו בחירות. אנחנו משלמים מחיר כלכלי כבד בעקבות כך. מקווה שלא ניפול לרשת הזאת קודם כל אצלינו בקדימה, זה מחייב חברי כנסת ושרים לעשות הכל ליציבות השלטון עם תמיכה בראש הממשלה שמבצע תפקיד קשה. המבחן שלנו הם הבחירות המוניציפאליות בנובמבר. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מפלגה משמעותית עם אחיזה בשלטון המקומי. הציבור יסתכל על קדימה אם היא תהיה גורם משמעותי כאן ותציג הישג משמעותי בבחירות המקומיות. צריך להציג תוצאות של המפלגה הגדולה ביותר בשלטון המקומי, זה תלוי הרבה בפעילים בשטח שהם אלה שיעשו את עיקר העבודה. המציאות בעזה היא בלתי אפשרית כבר 7 שנים וחייבים להביא לקיצה. בחודשיים שלושה האחרונים פגענו ב- 200 מחבלים וכוחות צה"ל הרגו אותם. דבר שני חייב להיות לפי דעתי קשר ישיר בין הירי לשדרות לבין סנקציות כלכליות על עזה. הם יורים על היישובים ועל תחנות הכוח שמספקות להם את הדלק והחשמל. צריך להיות קשר ישיר בין ירי הקסמים לסנקציות. אני מטיף לכך. אני מתנגד לכבוש את עזה מחדש, תומך בפעולות ומאמין שבסופו של דבר נביא את השקט בדרום הארץ. נכון שמספר ההרוגים הוא קטן אבל אי אפשר לחיות שבכל שעה שעתיים יש צבע אדום בשדרות. יש לצה"ל את העוצמות להביא להפסקת ירי הקסאמים. אמרתי לצה"ל שמכל מקום שממנו נורה קסאם יש לירות לעבר מקום הירי כך מקובל בעולם, השיקולים הם שלהם, יש מגבלות אומרים לי.

www.yallakadima.co.il/article.asp?item_id=6080
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _