רחובות שלי (ISSN 1817-101x)

פורום על החיים בעיר רחובות בישראל

עמוד הבית | תיקיה | Biz Dir | לוח מודעות | שכירות | פרסומות | מכולת | פרחים | מזג האוויר | מכירת רכב | טלוויזיה | מופעים | ספורט | Email
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _

Fresh'n'tasty bread at Rehovot's authentic Brand New Berad house. Come in today for a degustation or a cup of coffee

23.2.08

הצעירים מרחובות עלו למונית כדי לבצע שוד, ועקרו את עינו של הנהג


מאת רוני זינגר-חרותי

יעקב מזרחי בן ה-72 אסף שני נוסעים במוניתו; כשעה אחר כך נמצא פצוע בצד הדרך

"צעקתי להם שיעזבו אותי אבל להתאבק עם שניים זה לא קל", סיפר אתמול נהג המונית יעקב מזרחי, בן 72, שהותקף קשות שלשום על ידי שני נוסעים במוניתו, ואף איבד את עינו באירוע. המשטרה עצרה אתמול את שני החשודים, שהודו במיוחס להם, שיחזרו את האירוע והביעו חרטה על המעשה.

שלשום לקראת חצות קיבל מזרחי, פנסיונר העובד מדי פעם כנהג מונית, קריאה מתחנת המוניות שבה הוא עובד - "מוניות רחובות". כשהגיע לכתובת היעד - רחוב רמז שבמרכז רחובות - חיכו על המדרכה שני נוסעים. הם נכנסו למושב האחורי וביקשו להגיע לפלמחים. באזור ראשון לציון החלו לתקוף את מזרחי.

"הם ניסו לחנוק אותי מאחור, לזה שישב משמאל ניסיתי לתפוס את האצבע אבל לא היה לי כוח", סיפר אתמול מזרחי ממיטתו שבבית החולים "אסף הרופא". הנוסעים, שהכו את מזרחי בכל גופו, דקרו את עינו בעזרת מברג. לאחר שיצאו מהרכב, השליכו את מזרחי בצד הדרך





וברחו עם המונית. לקראת השעה אחת בלילה, חלפו באזור עוברי אורח שהבחינו במזרחי השוכב פצוע והזעיקו ניידת שפינתה אותו לבית החולים.

ניתוח עינו השמאלית של מזרחי אתמול בבוקר נמשך שעתיים, אך לדברי הרופאים לא היה ניתן להצילה. אחרי שהתאושש, הצליח הנהג המותקף לשוחח עם ארבעת ילדיו - שלא משו ממיטתו. "אנחנו בהלם ומאוד קשה לנו", אמר אתמול בנו של מזרחי, גיל. "מאתמול בלילה אנחנו כולם כאן, לא מאמינים שזה קרה גם לנו".

מזרחי מעולם לא חשש לעבוד כנהג מונית, סיפר בנו אתמול. "הוא עבד כנהג לפני שנים, ואחרי זה עבר לעבודה אחרת". אביו חיפש עיסוק והכנסה נוספת, הסביר, ולכן חזר לעבוד במונית. "והנה תראו מה קרה, הבן אדם נשדד, הוציאו לו עין ובעטו בו בכל הגוף".

"זה פשוט דבר מזעזע" הוסיף מזרחי הבן. "בכל מקרה תמיד אומרים שמקווים שזה יהיה מקרה האלימות האחרון, אבל אני אומר את זה ובאמת מקווה ומאמין שהמקרה שלנו יעשה רעש". גם לפני כחודש נשדד ונפצע נהג מונית אחר ברחובות, לאחר שנוסעים התווכחו אתו על מחיר נסיעה.

בעקבות חקירה מאומצת של משטרת ראשון לציון, החשודים נעצרו כבר אתמול בבוקר, וזמן קצר אחריה אותרה גם המונית באחת משכונות העיר.

החשודים, שעל מעצרם הוטל תחילה צו איסור פרסום שהוסר בערב, הם תושבי רחובות - בן 21 שמוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, ובן 19 שאינו מוכר למשטרה. לטענת השניים, שהודו בתוך זמן קצר במעשה, המטרה בהזמנת המונית היתה לשדוד את הנהג מכספו. הם סיכמו ביניהם, סיפרו, שאם הנהג יהיה צעיר לא ישדדו אותו; אך אם יהיה מבוגר - הניחו שלא יתנגד. להפתעתם, אמרו, מזרחי התנגד.

אחרי שהחשודים זרקו את מזרחי מהרכב, נמלטו מהמקום במונית. ואולם, השלל של השניים היה רק קופת הכסף הקטנה שהיתה במונית. על שטרות הכסף שהיו בכיסו של מזרחי לא ידעו, ולכן לא נלקחו.

הצעירים החשודים הביעו חרטה על התקיפה בחקירתם, והבוקר הם יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. אתמול בערב הגיעו מפקד מחוז מרכז, ניצב ניסים מור, ומפקד מרחב השפלה תת ניצב שמעון שומרוני לבקר את מזרחי בבית החולים והם בישרו לו על מעצר החשודים, והביאו לו מתנה.

haaretz.co.il
_ _Press go button to proceed with your subscription request          This is a link to MyRehovot.Info in Russian  This is a link to MyRehovot.Info in Hebrew  This is a link to the MyRehovot.Info home in English
Visit Google Scholar, new search of quality scholar literature by Google   _